Minä kutsun voimia ikuisia:
jopa hengettömänä minä heitä kutsun.
 
Kuin noitana minä luokseni kutsun
ja öisin sutena ulvon kuuta.
 
Saalistan petoani hopeisessa turkissa,
taivaan yllä kulkisin -
vaikka maan päällä makaan.
 
Ja rakkaani kanssa makaisin
maasi yllä,
yötaivaan alla.
 
Päälläni haaveeni, nuo tuhannet komeetat,
ja allani luita, nuorin kaatuneita.
 
Ruttooni rakastuneita miesparkoja. 
Myrkkyni nielleitä neitoja.
 
Niin monia syntejä. Kauniiksi keitettyjä.
Muistoja muinaisia, kauaskantoisia.
Kiinnostuksenkappaleita, kuolinsanojani.
 
"Minä olen omien muistojeni Nosferatu."
 
Ja kuinka kauan minä olenkaan odotellut,
että sinun muodossasi maailmaani saapuisi aurinko.
 
Se polttaisi pois sydämeni,
keuhkoni, arpeni.
 
Poistaisi myös kaiken muun,
nämä muistot minusta
 
olisivat eläviä
vain hämärissä mielissä.