Näin ylläsi sekä muovia, että nahkaa.
 
Tuoksuit tulevalta makealta
ja pintasi oli silkinsuolainen.
 
Olit verhoutunut parhaimpiisi
ja se oli tarpeeksi
herättääkseen kätketyn pimeyden minun sielussani.
 
Kuvastit vihreää paremmin, kuin sen väri itse
ja oli niin kovin monta syytä ja keinoa
käyttää sinut hyväkseni.
Laittaa sinut kauniisti siihen asemaan, siihen rakoon,
josta saisin lisää sinua käsiini -
pääsisin koskettamaan sinua tiiviimmin.
 
Tiesithän, että se oli sekä nautinto, että synti
antautua minun kosketukselleni tänä yönä.
Olithan minulle kattoni, kruunu ja kristallitiara
ja sinusta, aina vain sinusta
sain täyttymykseni.
 
Ja oltuani hetken kanssasi, kannettuani sinua lanteillani
täytti minut vakava, psyykkinen riippuvuus -
halu saada lisää ja lisää.
 
Tarve koskettaa.
 
Tarve tuntea.
 
***
 
Sormieni pinnalla tämä ahneus sinuun.
 
Sisälläni tarve saada itseni kylläiseksi.
 
Sokaisi kauneutesi minun kykyni nähdä
ja jätin järkeni yksin tiedosta siitä,
että ylläsi oli vain muovia ja nahkaa
ja kohtalosi minun käsissäni.