I: 

Olen saapunut olemisen alkuaikaan.

Aikaan ennen ihmiskuntia, sairautta ja kuolemaa.

Kultaisen valtakunnan alaiseen aikaan.

Lilithin ja Medusan maille.

Tämä alttari on pyhitetty heille,
joille eivät aukene kultaisen viljan pellot
ja joille kuulu ei kutsu manalan.

Tämä maa on omistettu heille,
jotka kantavat magian kirouksia suonissaan.

Ylistettyjä olkoon Medeia ja Hecate.


II/III:
 
Ylistettyjä olkoon sielut yöhön lankeavat.
 
 
Olen saapunut luomisen ikiaikaan.
 
Aika ennen pimeyttä ja avaruutta
kutee isojen kalojen kanssa -
 uppoaa oman alkunsa sisään
ja lukittautuu tyhjyyden huoneisiin,
joissa kantautuu muinaisten laulu.

Ja sen muinaisen kuiskauksen
silmiensä takana
minä muistan, olen muistava iäti.
 

"Saavu luokseni, lapsi".
 

Se leikillään kutsui.
 

Kuin Lamia - tuo katse lauloi:
vaani ja vietteli.

###
 
Enkä arvannut väärin sitä,
jonka arvaamaan vaati.
 
Ihminen se ei ollut laisinkaan:
 
Suuteli minua -
kuten suudellaan jumalatarta -
itse olin kuin Pandora
ja silti suuteli minua.
 
 
..Ja kokonainen maailma oli käsissäni
vain yksi pahainen rasia...